5 Şubat 2014 Çarşamba

Yaren candır

Yeniden merhaba  .. Kızım biraz nezle gibi ... Sabah  kalktık keyfi yok kahvaltı bile yapmak istemedi ... Baktım çok sıkılıyor hadi gel yürüyüşe çıkalım dedim , sahile indik hava öyle çok sıcak değildi ama güneş olması bile mutluluk sebebi... Sahilde deni kabuğu topladık denize beraber taş attık ... Deniz kabuklarını çok severim çocukluğumdan beri , her deniz kıyısına indiğimde mutlaka toplarım , her bir deniz kabuğunu bulduğumda altın bulmuş gibi sevinirim ...neyse baktım hava sert esıyor hadi donelim dedim yarene , bindirdim bisikletine evin yolunu tuttuk ... Gelirken kır çiçekleri topladık şarkı söyledik ... Kızıma geçirdiğin her an o kadar özel ki benim için ... Çünkü biliyorum bir daha asla o bu yaşta olmayacak ilerde istesem de onun bu yaşlarını geri getiremeyeceğim o yüzden yaren için keşke şunu da yapsaydım dediğim hiç bir şey kalmasın istiyorum ... Her şeyin en güzelini istiyorum kızım için her anne gibi ... Ben çok yoğun çalışan bir avukatım , hamileliğinin nerdeyse son gününe kadar çalıştım , Adliye'de herkes artık çalışma doğuma çok az kaldı dediği günlerde bile çalıştım , sonra Yaren doğdu , doğumdan sonra da çalısmaya devam ettim hala da çalışıyorum ama daha az dava alıyorum çok az adliyeye gidiyorum , çünkü Yarenşn bana ihtiyacı var dediğin gibi onun bugünleri geri gelmeyecek ben onunla dolu dolu çocukluğunu yaşamak istiyorum .hayatımı planlarımı Yarene göre düzenliyorum ; evimi eşyalarımı her şeyi Yarene göre seçiyorum , ondan daha kıymetli bir şeyim yok ki ... Yaren bana Rabbimdn hediye , ona en güzel şekilde bakmaya çalışıyorum  , mükemmel anne değilim belki ama elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyorum .yaren bana dün ve bugün seviyorum dedi sarıldı öptü , daha iki yaşında tek Tük cümle kuruyor , o an var ya mutluluktan ölebilirdim , o an anne olmak ne kadar güzel dedim bir kez daha ... Düşünsenize sizi çok seven minik bir yavrunuz var ve dünyanın en saf en güzel duygusuyla seviyor sizi ... O an her şeye değer ... Uykusuz gecelere , yorgunluğa , her şeye değer ...  Hep düşünürüm bugün ne yaptık yarenle kaç güzel anı biriktirdik günümüzün çoğunu mutlu geçirebildik mi ? Hep artıları eksileri tartarım gece olunca , anlayacağınız içimi açsanız her Yerden Yaren çıkar ... Ben kızıma aşığım , her anne gibi belki ... Bana sabrı öğreten elimden tutup beni büyüten evet evet beni büyüten başlanmayı bırakıp bana anne olayı öğreten kızıma aşığım ... Bugün de tarihe not düşüyorum Yaren ben seni çok seviyorum iyini benim kızımsın iyiki varsın iyiki doğdun iyiki dünyamı doldurdun. Beni  çocukluğumdaki gibi dniz kabuğu topladığım günlerime döndüren kızım can kızım sen benim nefesimsin ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder