2 Şubat 2014 Pazar

Ferhunde Bidiremiyor

Benim bloğum yakında ferhunde bildiremiyor olacak sanırım .yaren bu ara ok keyifsiz ben de zaman bulup bloğuma iki satır yazamadım . Geçen gün ikeaya gittim harika eşyalar gelmiş hatta ikea kendini aşmış vintage tarzı mint yeşili dolaplar renkli eşyalar hepsi çok güzeldi ikea tarzından çok daha fazlasıydı ...Ben dolap vs alamayacağım için sadece baktım çünkü evde yer yok bu evden çok daha büyük bir eve taşınırsam alacağım çok şey olur ama .., yarene almak istediğim küçük mutfak ise indirme girmiş 278 liraya inmiş , o mutfağı almak istiyorum yarenime ... Ve gelelim tepehome alışverişine ... Tepehome güya greengate de %25 indirim yapmış !!!!ama indirim filan yok 34 lira olan tabak 42 lira olmuş indirimli hâli 32 lira !ben yine dayanamadım baya bir greengate aldım yine ama tepehome da esefle kınadım içimden . Maalesef içimdeki greengate aşkına dur diyemediğim için aldım .Bu arada bir de Migros'a uğradığımda çok güzel ev eşyaları gördüm harika kupalar vardı ve ahşap askı ve ekmeklik modelleri de harikayı yolunuz düşerse migrosA uğrayın derim ... Bu pazar evdeyim hava buzzz gibi yaran nezle gibi ve ben de pek keyifsiz gibiyim . Benden bütünlük bu kadar... Sevgiyle kalın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder