3 Şubat 2014 Pazartesi

Her şey çok güzel olacak

Evet her şey çok güzel olacak . İnanmadan olmaz ama ...acıyı dibine kadar yaaymış biri olarak bu hayatta en çok şunu öğrendim insan neyi düşünürse o duyguyu kendine çekiyor . Hastalığı düşünürse hastalığı , korkuyu düşünürse korkuyu ... Boşuna dememişler korktuğum geldi başıma diye ...neyden korkarsak başımıza o geliyor ... O yüzden ben artık hep iyi şeyler düşünüyorum iyi şeyler olacak diyorum Allah hep benimle diyorum . Bence siz de öyle yapın ! Bu çok iyi geliyor insana ... Şükretmek lazım ! Her halimize şükretmek bizden daha kötü durumda olanları düşünüp şükretmek ... Şükretmek lazım ...insan kendini iyi edemezse hiç kinse iyi edemez , mutluluk insanın icinde ... Oysa hepimiz zaman zaman yanılgıya düşer mutlu olmak için dışardan bir şey olmasını bekleriz ... Evimizi arabamızı koltuğumuzu değiştirince çok mutlu olacağımızı zannederiz oysa ki öyle değildir gerçek şudur ki iç huzurumuz yoksa altından tahta da otursak mutlu olamayız ... Evimizde huzur olsun kuru ekmek olsun ne olur ki koltuğumuz eski olsun ama İçten  kahkahalarımız olsun ... Parayla satın almayacağımız bir şeydir mutluluk ... Saray gibi evler gördüm içinde gülen insanlar yoktu buz gibiydi   Her şey ...şimdi para çok gereksiz bir şey demiyorum ama gerçekten huzurdan sağlıktan önemli değil sağlığımız yerinde olsun sıcaklık da bir evimiz olsun başka ne isterim Allah'tan ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder