24 Mart 2014 Pazartesi

Ev dekorasyonu

Ev dekorosyonu en çok sevdiğim şey aslında bu ara ... Ben dekorasyonda vintage tarz mobilyaları ve özellikle beyazı seviyorum ... Beyaz bana çok dinlendirici geliyor ..tabi bakımı biraz zor ama bence değer ! Hem de temizlik hissi veriyor ... Bu ara aksesuarda en sevdiğim renk ise mint yeşili ... Mint Yeşili ve mavi tonları aksesuarda çok moda ... Turkuaz tonunda vazolar , duvar objeleri vs hemen her yerde karşıma çıkıyor ... Paşabahçe ve mudoda harika vazolar var mesela ... Boyner'de ve tepehomeda yeni sezon ev aksesuarlarına baktım hep mavi ve tonları ağırlıkta ...sanırım bu yıkın ev aksesuar moda rengi mavi ... İyi de oldu bence ben hep sevmişimdir maviyi ...benim evime gelince fotoğrafta gördüğünüz gibi beyaz ve mint yeşili detaylar kırlentler var ... En çok da bu kırlentlerim soruluyor kırlentlerimin aynısını geçen gün mudoda gördüm ...siz de benim gibi mint yeşiline bayılıyorsanız ya tepehomea ya da englishhome a mutlaka uğrayın derim ... Sevgiyle kalın ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder