5 Mart 2014 Çarşamba

Bir annenin hayatı evladıdır ...

Evet bir annenin hayatı evladıdır ... Bir anne çocuk sahibi olmakla bir başka insan olur artık bence ... Çocuğunuz olduktan sonra hiçbir şey eskisi gibi olmaz ... Hep aklınızda hep kalbinizde minik yavrunuz ya da yavrularınız olur ... Minik diyorum çünkü bir anne yüz yaşına da gelse evladı onun gözünde hep o küçük bebeği olarak kalır ... Anne olmak demek uykusuz geceler demektir anne olmak demek endişe etmek demektir anne olmak demek sınırsız ve sonsuz sevmek demektir ... Anne olmak demek size her sarıldığında sonsuz bir huzurla dolmak demek anne olmak demek Allah'ın sevgili kulu olmak demek anne olmak demek daha önce hiç yaşanmamış bir duyguyu tatmak demek sebepsiz ağlamak yarım söylenen bi kelimeye dakikalarca gülmek demek anne olmak demek nerde bi  ağlayan bi çocuk görsen içinin yanması demek anne olmak demek aşkı yaşamak demek ... Allah isteyen herkese bu duyguyu tattırsın ...ben kızımla birlikte en güzel duyguyu yaşadım o güldüğünde dünyalar benin oldu ağladığı hasta olduğu zamanlar hayat durdu , ben kızımla birlikte yeniden doğdum büyüdüm inandım ...kızım bana her sarıldığında şükrettim çünkü böyle bir duygu başka hiçbir şeyde yok ... Sevgiyle kalın

1 yorum:

  1. evet annelik öyle güzel bir duygu ki çok şükür biz tattık biz de oğlumla zor zamanlar atlattık şu an düşünüyorum da sanki ondan öncesi yok gibi şu an evimizi neşelendiren minik bir adama sahibiz rabbim onlara sağlıklı uzun bir ömür versin. Sevgiler esraningezegeni.blogspot.com

    YanıtlaSil